wtorek, 4 grudnia 2012

Mary Costa

Witam,

Dzisiaj otrzymałam autograf od Mary Costa :)

Mary Costa jest amerykańską śpiewaczką operową i aktorką, która najbardziej jest znana z użyczenia głosu Śpiącej Królewnie :)

Bardzo się cieszę z tego autografu :) Bardzo lubię panią Mary Costa :)

Wysłałam list, dwa zdjęcia, kopertę zwrotną i 2 IRC.
A otrzymałam oba moje zdjęcia podpisane oraz dodatkowo dostałam w prezencie od pani Mary trzy zdjęcia. Na dwóch zdjęcia jest dla mnie dedykacja :)
Bardzo się cieszę :)

Data wysłania: 13.09.2012r.
Data otrzymania: 4.12.2012r.

Adres: 
Mary Costa
3340 Kingston Pike
Unit 1
Knoxville, TN 37919-4674
USA

A oto i zdjęcia: 




 A poniższe zdjęcia dostałam w prezencie od Mary Costa :)



A tak pani Mary Costa śpiewa w "Śpiącej Królewnie":



Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz