poniedziałek, 31 grudnia 2012

Justyna Kowalczyk i Andrzej Grabowski

Hejka!

Na zakończenie roku dostałam autografy z dedykacją od Justyny Kowalczyk i Andrzeja Grabowskiego :) Bardzo się cieszę :) A teraz pochwalę się zdjęciami :)

Justyna Kowalczyk :)

Do Naszej wspaniałej biegaczki narciarskiej wysłałam list z kopertą zwrotną ze znaczkiem, a otrzymałam świetną kartkę z wizerunkiem i autografem z dedykacją od Pani Justyny. Bardzo się cieszę :)

Data wysłania: 28.11.2012r.
Data otrzymania: 31.12.2012r.



Andrzej Grabowski :)

Do pana Andrzeja wysłałam zdjęcie, list i kopertę zwrotną. A otrzymałam podpisane zdjęcie w mojej kopercie :) Bardzo się cieszę :)

Data wysłania: 13.12.2012r.
Data otrzymania: 31.12.2012r. 



Pozdrawiam cieplutko :)



3 komentarze:

  1. gratuluję! ;) świetne grafy

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;) Bardzo lubię pana Andrzeja Grabowskiego
    dodaję cię do mojej listy blogów ;)
    Liczę na rewanż

    www.skowron1996.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Pana Andrzeja Grabowskiego. Sama bym chciała do Niego napisać, lecz nie znam adresu. Jest ich kilka na internecie i ciężko wybrać, który z nich jest prawidłowy. Jeśli byłabyś tak miła to wyślij mi go na mój adres: autografyroxany@gmail.com

    OdpowiedzUsuń