czwartek, 1 sierpnia 2013

Artur Barciś, Jerzy Janowicz i Beata Mikołajczyk oraz autografy zdobyte osobiście

Witam,

Długo mnie nie było na blogu, ale już jestem ;) W tym czasie, co nic nie pisałam na blogu otrzymałam trzy autografy, z których bardzo się cieszę :) wygrzebałam z szuflady autografy, które zdobyłam osobiście bardzo dawno temu - za chwilę się nimi pochwalę ;)

Artur Barciś:

Data wysyłki: nie pamiętam dokładnie
Data otrzymania: 21.06.2013r. 






Jerzy Janowicz:

Data wysyłki: 1.07.2013r.
Data otrzymania: 17.07.2013r.





Beata Mikołajczyk:

Data wysyłki: 19.07.2013r.
Data otrzymania: 30.07.2013r.





Bardzo się cieszę z powyższych autografów :)

A teraz pokażę Wam autografy, które kiedyś osobiście zdobyłam ;)

Mona Lisa:

Autograf zdobyty dawno temu, niestety nie miałam napisanej daty i jak widać został wycięty z kartki (dobrze, że nie wyrzuciłam uff) ;)

Elżbieta Zającówna:




Zofia Kucówna:




Hanna Krall:


Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję :) Ja teraz czekam na autograf od Artura Barcisia :)

    Dodaję Cię do obserwowanych
    Zapraszam też do mnie : autografy-joanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, witamy po lekkiej przerwie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy można prosić o jakiś kontakt do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń