czwartek, 10 stycznia 2013

Marta Żmuda Trzebiatowska, Grażyna Wolszczak, Kaia Kanepi i Nadia Comaneci

Witam ;)

Jest to moja pierwsza notatka w nowym 2013 roku ;) W ciągu tego tygodnia dostałam 4 autografy, co mnie bardzo cieszy :) Bardzo się cieszę z otrzymanych autografów :) A dostałam autografy od:

1. Marta Żmuda Trzebiatowska 

Data wysyłki: 14.09.2012r. - wysłałam list, kopertę zwrotną ze znaczkiem oraz 2 zdjęcia ;)
Data otrzymania: 7.01.2013r. - otrzymałam moje 2 zdjęcia ;)

A oto i zdjęcia: 


AKTUALIZACJA: 
Ze względu na Wasze prośby o adres pani Marty, na który wysłałam prośbę, to postanowiłam podać go tutaj. Otóż pisałam na adres Agencji Aktorskiej L*Gwiazdy. Poniżej podaję dokładny adres:

Agencja Aktorska L*Gwiazdy
ul. Chełmska 19/21
bud. "Lipsk", pokój 400
00-724 Warszawa
"Dla pani Marty Żmuda Trzebiatowska" 

2. Grażyna Wolszczak 

Data wysyłki: 28.11.2012r. - wysłałam list, kopertę zwrotną ze znaczkiem oraz 1 zdjęcie ;)
Data otrzymania: 9.01.2013r. - otrzymałam moje zdjęcie ;)

A oto i zdjęcie:


3. Kaia Kanepi

Data wysyłki: 26.10.2012r. - wysłałam e-mail ;)
Data otrzymania: 10.01.2013r. - otrzymałam zdjęcie z autografem ;)

A oto i zdjęcie:


4. Nadia Comaneci 

Data wysyłki: 18.09.2012r. - wysłałam list, kopertę zwrotną, 2 IRC oraz 2 zdjęcia ;)
Data otrzymania: 9.01.2013r. - otrzymałam moje zdjęcia ;)

A oto i one:



Jak już pisałam, bardzo się cieszę z otrzymanych autografów :)
Pozdrawiam ;)

15 komentarzy:

  1. Gratuluję zdobytych autografów.
    Proszę, napisz mi adres mailowy do Kai Kanepi. Odpisz na: michalek.ku@wp.pl
    Pozdrawiam,
    messi11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wysłałam do Ciebie ten adres na Twojego maila.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Gratuluję, podoba mi się spódnica (?) Marty na pierwszym zdjęciu, więc idę ją "wyguglać" :>
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! ;) wyłącz ten kod bo jest uciążliwy przy dodawaniu komentarzy :P
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to zrobiłam, już kodu nie będzie przy dodawaniu komentarzy :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Witaj! Chciałbym się dowiedzieć na jaki adres pisałaś do Marty Żmudy Trzebiatowskiej? Odpisz na: alberto17@poczta.fm
    Pozdrawiam,
    Alberto17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wysłałam do Ciebie ten adres na Twojego maila.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Hej.Mogłabyś mi podać adres e-mail do Pani Grażyny Wolszczak ? Mój mail olakrupa@onet.pl Będę Ci bardzo wdzięczna.Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą wysłałam do Ciebie ten adres na Twojego maila.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. hej,
    Miałabym do Ciebie proźbe ;)
    Wysłałabyś mi na jaki adres napisałaś list do Marty Żmudy Trzebiatowskiej?
    mój mail: juliawozniak@vip.onet.pl
    To dla mnie bardzo ważne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      Właśnie wysłałam Ci adres na maila :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Siemka. Mógłbyś mi wysłać na jaki adres napisałeś do Mart Żmudy Trzebiatowskiej. Byłbym ci bardzo wdzięczny. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Adres napisałam na blogu :) Pozdrawiam :)

      Usuń